Obchodní podmínky a postup při nákupu
v internetovém obchodě www.rainbowloom-gumicky.cz
Při obchodování se řídíme obecně závaznými právními předpisy ČR především Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb. v platném znění), Zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb. v platném znění) a Zákonem o ochraně osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb. v platném znění).
1. INFORMACE O CENĚ
2. JAK NAKUPOVAT
3. OBJEDNÁVKY, POŠTOVNÉ
4. PLATBY PŘEDEM NA ÚČET
5. DODACÍ LHŮTY
6. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A PENĚZ
7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. INFORMACE O CENĚ
Informace o ceně a zboží uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevných chyb.
Ceny jsou vyjádřeny včetně všech daní a poplatků vyjma nákladů na doručení zboží.
2. JAK NAKUPOVAT
Vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol "DO KOŠÍKU".
Další zboží si můžete si vybrat stejným způsobem.
Po ukončení výběru klikněte na "NÁKUPNÍ KOŠÍK", zadejte způsob doručení, způsob úhrady a kontaktní údaje. Klikněte na PŘEJÍT K REKAPITULACI A POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY.
Zkontrolujte objednávku, zadané údaje, pročtěte Obchodní podmínky a potvrďte objednávku tlačítkem POTVRDIT REKAPITULACI A DOKONČIT OBJEDNÁVKU.
Na emailovou adresu, kterou jste zadali, Vám přijde potvrzovací emailová zpráva.
3. OBJEDNÁVKY, POŠTOVNÉ
Zasláním objednávky stvrzuje kupující její závaznost a vyslovuje souhlas s těmito obchodními podmínkami a s evidencí osobních údajů (viz bod 8. obchodních podmínek Ochrana osobních údajů).
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, k jejímuž uzavření dochází okamžikem převzetí objednaného zboží kupujícím. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
Po přijetí objednávky zasílá prodávající na uvedenou emailovou adresu kupujícímu potvrzení a platební dispozice včetně uvedení přesné ceny poštovného a dalších nákladů spojených s doručení zboží na adresu zvolenou kupujícím. Níže uvedené poštovné je pouze orientační, přičemž jeho konkrétní výše je závislá na povaze a množství objednaného zboží.
Nepřevezme-li kupující zboží při dodání (dobírku), je prodávající oprávněn požadovat skutečně vynaložené náklady spojené s opětovným naskladněním a zavedením zboží do systému prodeje, a to ve výši 125,- Kč včetně DPH.
4. PLATBY PŘEDEM NA ÚČET
Vyčkejte prosím na potvrzovací emailovou zprávu, ve které bude uvedena přesná cena za doručení zboží (poštovné) a přesná informace o době dodání zboží.
Jako variabilní symbol platby uvádějte vždy číslo objednávky, které jste obdrželi na Váš email.
Číslo bankovního účtu: 670100-2207366025/6210, mBank S.A., organizační složka.
V případě, že finanční částka nebude připsána na bankovní účet prodávajícího ve lhůtě 7 dnů od dne emailového potvrzení objednávky kupujícímu, vyhrazuje si prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit.
5. DODACÍ LHŮTY
Zboží skladem je odesíláno do 3 pracovních dnů od připsání částky na bankovní účet nebo od přijetí kompletní objednávky, pokud nedochází k platbě převodem.
Zboží na objednávku je odesíláno do 6 týdnů, po předchozí domluvě s kupujícím.
6. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A PENĚZ – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
U smluv uzavřených na dálku (distančním způsobem) může kupující odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoli před dodáním zboží. Kupující není povinen uvádět žádný důvod pro odstoupení od smlouvy.
Pro zjednodušení komunikace je vhodné odstoupení zaslat ve 14 denní lhůtě na emailovou adresu: obchod@rainbowloom-gumicky.cz, a zároveň uvést datum prodeje zboží a zvolený způsob vrácení zboží, odstoupení je možné avizovat i telefonicky. Ve stejné lhůtě je kupující povinen předat nebo zaslat prodávajícímu zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu bez známek opotřebení či poškození (včetně přiložení kopie daňového dokladu). Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Prosíme, neodesílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Je-li vrácené zboží kupujícím poškozeno, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům za jeho dodání (ve výši nejlevnějšího ze způsobů dodání, které prodávající nabízí) do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu kupujícího přijal. Formulář pro odstoupení od smlouvy je lze stáhnout ZDE
7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Kupující je povinen zkontrolovat při přebírání zboží od přepravní společnosti, zda obal zásilky není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. Pokud ano, je třeba na místě sepsat se zástupcem přepravní společnosti protokol o poškození zásilky a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí kupující neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.
Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky, jedná se o vady zboží, za které odpovídá prodávající. Kupující může uplatnit u prodávajícího nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
Reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo u osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Kupující souhlasí s tím, aby veškeré jeho osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, a slouží jen a pouze k plnění předmětu kupní smlouvy. Osobní údaje nejsou poskytovány jiným osobám ani k jiným účelům.